Hotel Concordia

Отель в Zachełmiu

5.6 Оценка
Liczba ocen:19

Podgórzyn 68A,B , 58-562 Podgórzyn odległość od centrum: 1 km

+48 xxx-xxx-xxx Pokaż

Ostatnia aktywność

  • Cezary zapytał(a) dzisiaj o nocleg
  • Cezary zapytał(a) dzisiaj o nocleg
  • Magdalena zapytał(a) o nocleg 3 dni temu

Reklama

Hotel Orlik

Miejscowość: Krynica-Zdrój

Nasza propozycja:

Закрыть

  • Zielone Wzgórze

    комнаты для размещения гостей
    Świeradów-Zdrój

    От 30 / ночь

     

Отзывы и рейтинги туристов

Ogólna ocena 5.6

Средняя оценка в соответствии с критериями:

  • cena/jakość: 5.2
  • wyżywienie: 3.9
  • czystość: 5.2
  • obsługa: 5.4
  • udogodnienia: 5.4
  • wyposażenie: 5.5
  • lokalizacja: 8.1

Как оценили этот объект:

  • Tomasz

    Оценка 5

    Tomasz P

    Dodano: 2019-11-04 14:14

    O samym hotelu nie moge niczego powiedziec, bo tam nie bylem. Natomiast naganne sa firmy telemarketingowe, ktore aby nagonic potencjalnych klientow na spotkania sprzedazy roznych artykulow, kLAMIA w zywe oczy , ze celem spotkania jest tylko wreczenie BEZPLATNEGO bonu na uslugi hotelowe w Gdyni,Ciechocinku i w Karpaczu. tymczasem sa to spotkania sprzedazy i owszem daja voucher ale jest to "gola" kartka bez zadnej informacji. Organizatorzy klamia, ze trzeba czekac, ze w ciagu dwoch tygodni ktos z hotelu zatelefonuje. Obecnie mowia juz telemarkieterzy, ze do dyspozycji jest darmowy voucher w Concordii kolo Karpacza. Tymczasem jest to bon ze znizka. Ostatnio bylem swiadkiem, jak starszy pan upieral sie po spotkaniu, ze jemu przez telefon obiecywali Gdynie, jego bowiem interesuje tylko Gdynia. Pan z pokazu stwierdzil, ze wine ma telemarketerka , bo to ona klamala, aby miec jak najwiecej klientow. Oni tymczasem nie maja nic wspolnego z telemarketingem, bo to firma zewnetrzna. Umyl rece. Podobnie umywa rece pan Ludwik z Wroclawia , wlasciciel hotelu, twierdzac , ze nie ma do czynienia z firmami oferujacymi bezplatne vouchery do jego hotelu. Dzisiaj telemarketerka probowala mnie przekonac do spotkania, na ktorym otrzymalbym bezplatny voucher. Kiedy powiedzialem, ze to jest voucher platny, tylko z ulga, starsza pani telemarkieterka rozlaczyla sie.

    Jezeli ta sam opinia nie ulegnie przekazaniu, to bede musial wypelnic w/w rubryki. Oswiadczam, ze bede wpisywal oceny neutralne.

    Niestety musialem we wszystkie rubryki powpisywac ocene 5 , poniewaz moja recenzja nie uleglaby przekazaniu na forum.

    • cena/jakość: 5/10
    • wyżywienie: 5/10
    • czystość: 5/10
    • obsługa: 5/10
    • udogodnienia: 5/10
    • wyposażenie: 5/10
    • lokalizacja: 5/10
    отъезд: w parze
    Inne

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Henryk

    Оценка 3

    Henryk

    Dodano: 2019-10-02 09:47

    Powiem to tak: po co hotel promuje się przy pomocy nieuczciwych firm, które kłamią zapraszając na swoje spotkania? "Za nic państwo nie będą płacić, ponoszą państwo tylko koszty podróży, taki mamy prezent dla uczestników naszego spotkania" Dobrze, że zadzwoniłem i sympatyczna pani wyjaśniła mi jak jest... bon nie jest darmowy. Po co tak tracić wiarygodność?

    • cena/jakość: 1/10
    • czystość: 1/10
    • obsługa: 5/10
    • udogodnienia: 1/10
    • wyposażenie: 1/10
    • lokalizacja: 9/10
    отъезд: w parze

    Развернуть описание Свернуть описание

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    2019-10-27 17:00

    Oferta na bonie jest jasna i spójna z informacją zapisaną na stronie oraz przekazywaną przez recepcję.
    Przykro mi, że zostali Państwo wprowadzeni w błąd zanim mogli Państwo zapoznać się z właściwą ofertą.

    Zapraszam do Hotelu Concordia, a potem do wystawienia adekwatnej opinii.

    Ludwik Szydłak - współwłaściciel hotelu

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Tomasz

    Оценка 3

    Tomasz

    Dodano: 2019-09-30 13:07

    Odradzam. Dałem się złapać na darmowy bon oferowany przez Nice Poland. Hotel zarabia na darmowych tylko z nazwy bonach. Polega to na tym "dam ci stówkę ale oddasz dwie"...Sprawa nadaje się do nagłośnienia i policji.

    • cena/jakość: 3/10
    • wyżywienie: 1/10
    • czystość: 2/10
    • obsługa: 1/10
    • udogodnienia: 4/10
    • wyposażenie: 2/10
    • lokalizacja: 8/10
    отъезд: w parze

    Развернуть описание Свернуть описание

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    2019-10-27 16:52

    Wystawianie opinii i ocena hotelu, bez pobytu w nim, wyczerpuje znamiona obrzydliwego hejtu.

    Jak uczciwie można wystawić jedynkę za wyżywienie, jeżeli nawet nie powąchało się oferowanych przez nas posiłków. Podobnie jest z pozostałymi składnikami oceny.

    Negatywna ocena hotelu, który realizuje bon pobytowy, na podstawie wrażeń z pokazu jakiś wyrobów jest nadużyciem do kwadratu.

    Czy gdyby ten bon rozdawano w tramwaju, a tramwaj by się spóźniał lub miał brudne siedzenia, to hotel byłby również temu winny.

    Zapraszam do Concordii i jestem pewien, że zasłużymy na bardzo dobrą opinię. Potwierdzają to dziesiątki wspaniałych wpisów w naszej Księdze Gości.

    Ludwik Szydłak - współwłaściciel hotelu

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Andrzej

    Оценка 9.7

    Andrzej

    Dodano: 2019-09-30 12:54

    Jak czytam te negatywne opinie o Concordii, to krew się we mnie gotuje. Jak można własną głupotą obarczać hotel. Ktoś w swoim mieście poszedł na jakąś prezentację, naoglądał się tam garnków, foteli masujących, etc, na zakończenie dostał od organizatorów Voucher uprawniający do sporej zniżki w Concordii. W moim przypadku zjazd cenowy wynosił z 200 zł/ osobodobę, na 90 zł. Oferta dla 2 osób, czas pobytu 7 dni ze śniadaniami i obiadokolacjami. Jeżeli komuś "za drogo", to w marketach polecam zakup namiotu, a w wyżywienie zaopatrzyć się w Biedronie. Czy świat jest pełen debili, którzy nie potrafią przeczytać i zapoznać się z ofertą zamieszczoną na Voucherze, nie potrafią też dopytać o szczegóły dzwoniąc do Concordii ? Ja na Voucherze miałem wyraźne informacje do czego on uprawnia. Szczegółów dopytałem dzwoniąc do recepcji przed dokonaniem rezerwacji. Nikt mnie w najmniejszym stopniu nie próbował wprowadzić w błąd, a tym bardziej oszukać w czymkolwiek. Jak dodam do tego, że obsługa Concordii jest bardzo miła, uczynna i pomocna w każdej sytuacji, pokoje są ogromne i dobrze wyposażone, codziennie sprzątane na dodatek klima sterowana elektronicznie. Śniadanka w formie bufetu szwedzkiego - bardzo urozmaicony wybór i każdy znajdzie coś "pod swoje podniebienie". Obiady serwowane "do stolika".

    Jeżeli w/w obiektywna ocena osoby, która nie raz korzystała z różnych hoteli, pensjonatów, a po raz pierwszy zawitała do Concordii, nie da komuś pełnego obrazu standardu i oferty Concordii, to na to już nic nie poradzę.

    • cena/jakość: 10/10
    • wyżywienie: 9/10
    • czystość: 10/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 10/10
    • wyposażenie: 10/10
    • lokalizacja: 9/10
    отъезд: w parze
    Podróżujący ze zwierzętami
    Senior
    Singiel
    Rodzina z dziećmi
    Grupa
    Para

    Развернуть описание Свернуть описание

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    2019-10-27 17:25

    Panie Andrzeju,

    Dziękujemy za prawdziwą ocenę obiektu i negatywnych komentarzy.

    Ludwik Szydłak - współwłaściciel hotelu

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Damian

    Оценка 2

    Damian

    Dodano: 2019-09-30 09:43

    TEN DARMOWY BON TO JEST BARDZO DROGI!!! TRZEBA WPŁACAĆ ZALICZKĘ I BYĆ PRZYNAJMNIEJ PRZEZ 3 DOBY. SPRAWA ZGŁOSZONA NA POLICJĘ!

    • cena/jakość: 1/10
    • wyżywienie: 1/10
    • czystość: 2/10
    • obsługa: 1/10
    • udogodnienia: 1/10
    • wyposażenie: 2/10
    • lokalizacja: 6/10
    отъезд: w parze

    Развернуть описание Свернуть описание

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    2019-10-27 16:32

    Oferta na pobyt minimum 3 doby i wpłata zadatku nie jest niczym nowym w branży hotelarskiej...

    Wystawianie opinii i ocena hotelu, bez pobytu w nim, wyczerpuje znamiona obrzydliwego hejtu, który również może być zgłoszony.

    Ludwik Szydłak - współwłaściciel hotelu

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Małgorzata

    Оценка 2.4

    Małgorzata

    Dodano: 2019-09-28 12:29

    Jest mi po prostu przykro i smutno. Czuje się oszukana. Kto wymyślił te cholerne bony? One nie są darmowe cóż z tego, że odejmują z rachunku skoro za wszystko musisz płacić więcej niż normalni goście? I ostatecznie płacisz więcej, mimo, że rzeczywiście odejmują ci te śmieszne 90 złotych. Przecież to jest zwykłe i pospolite picerstwo bazujące na naiwności (również mojej niestety) ludzi. Szkoda.

    • cena/jakość: 1/10
    • wyżywienie: 1/10
    • czystość: 3/10
    • obsługa: 1/10
    • udogodnienia: 2/10
    • wyposażenie: 2/10
    • lokalizacja: 7/10
    отъезд: w parze

    Развернуть описание Свернуть описание

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    2019-10-27 16:13

    Hotel oferuje nocleg ze śniadaniem i od stycznia 2019 koszt trzydniowego pobytu to 840 zł za dwie osoby w pokoju standardowym bez balkonu. Za pobyt z Bonem pobytowym, który ma w ofercie nocleg, śniadanie i obiadokolacje, do końca września 2019 za trzy dniowy pobyt dla dwóch osób zapłaciłaby Pani 540 zł i dodatkowo przydzielany jest pokój z balkonem lub tarasem.

    Zanim kogoś się obsmaruje, warto przynajmniej dokładnie zorientować się o co tak naprawdę chodzi, jakie hotel ma ceny, a opinię o jedzeniu, obsłudze itp. wystawić po realnym pobycie w Hotelu.

    Ludwik Szydłak - współwłaściciel hotelu

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Stanisław

    Оценка 3

    Stanisław

    Dodano: 2019-09-28 09:01

    Odradzam i będę odradzał każdemu. Darmowe bony służą wyłącznie do złapania frajerów przez oszustów umawiających na spotkanie gdzie sprzedaje się sprzęt agd oraz masażery, nie byłoby w tym może nic dziwnego gdyby nie kwoty za jakie się to wciska tym biednym ludziom. Przyjachali odpocząć a chodzi o podejrzany moralnie biznes! Same bony nie są darmowe! Bo ceny za resztę usług dla ich posiadaczy są mocno zawyżone. Tak czy inaczej paradoksalnie taniej wychodzi bez bonów.

    • cena/jakość: 3/10
    • wyżywienie: 1/10
    • czystość: 2/10
    • obsługa: 2/10
    • udogodnienia: 3/10
    • wyposażenie: 3/10
    • lokalizacja: 7/10
    отъезд: w parze

    Развернуть описание Свернуть описание

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    2019-10-27 16:12

    Nie prowadzimy i nie organizujemy w hotelu spotkań których przedmiotem byłaby sprzedaż towarów. Zajmujemy się jedynie świadczeniem typowych usług hotelowych.

    Wystawianie opinii i ocena hotelu, bez pobytu w nim, wyczerpuje znamiona obrzydliwego hejtu.

    Jak uczciwie można wystawić jedynkę za wyżywienie, jeżeli nawet nie powąchało się oferowanych przez nas posiłków. Podobnie jest z pozostałymi składnikami oceny.

    Negatywna ocena hotelu, który realizuje bon pobytowy, na podstawie wrażeń z pokazu jakiś wyrobów jest nadużyciem do kwadratu.

    Zapraszam do Concordii i jestem pewien, że zasłużymy na bardzo dobrą opinię. Potwierdzają to dziesiątki wspaniałych wpisów w naszej Księdze Gości.

    Ludwik Szydłak - współwłaściciel hotelu

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Marek

    Оценка 3.9

    Marek

    Dodano: 2019-09-27 14:39

    To jest dziadostwo jakich mało. Jak można zapraszać ludzi na takie spotkania? Przecież to jest normalnie dziadostwo. Czuje niesmak. Rozumiem konferencje, wesela ale takie coś? Chyba wiecie o co chodzi na takim spędzie emerytów?

    • cena/jakość: 2/10
    • wyżywienie: 3/10
    • czystość: 2/10
    • obsługa: 3/10
    • udogodnienia: 3/10
    • wyposażenie: 4/10
    • lokalizacja: 10/10
    отъезд: w parze

    Развернуть описание Свернуть описание

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    2019-10-27 14:36

    Jak można oceniać hotel nie będąc jego gościem?

    Czuje niesmak.

    Ludwik Szydłak - współwłaściciel hotelu

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Ewa

    Оценка 3

    Ewa

    Dodano: 2019-09-27 12:19

    Odradzam. Bon darmowy to taki lep na muchy. A tak jest: nabijają większe kwoty za fatalne jedzenie, pokoje ładne ale na zdjęciach i w sumie wychodzisz na minusie większym niż bez tego absurdalnego bonu. Powiedzmy za całość 3 dniowego pobytu normalnie zapłaciłbyś człowieku 300 (mam na myśli nocleg) a dzięki bonowi płacisz 500 minus 90 :) oczywiście różnie to wygląda i stracić możesz dużo więcej jeśli skorzystasz z oferty objazdowych handlowców, którzy wymyślili taki lep. Szkoda bo sama okolica naprawdę piękna.

    • cena/jakość: 2/10
    • wyżywienie: 3/10
    • czystość: 2/10
    • obsługa: 2/10
    • udogodnienia: 2/10
    • wyposażenie: 2/10
    • lokalizacja: 8/10
    отъезд: w parze

    Развернуть описание Свернуть описание

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    2019-10-27 14:29

    Hotel oferuje nocleg ze śniadaniem i od stycznia 2019 koszt trzydniowego pobytu to 840 zł za dwie osoby w pokoju standardowym bez balkonu. Za pobyt z Bonem pobytowym, który ma w ofercie nocleg, śniadanie i obiadokolacje, do końca września 2019 za trzy dniowy pobyt dla dwóch osób zapłaciłaby Pani 540 zł i dodatkowo przydzielany jest pokój z balkonem lub tarasem.

    Zanim kogoś się obsmaruje, warto przynajmniej dokładnie zorientować się o co tak naprawdę chodzi, jakie hotel ma ceny, a opinię o jedzeniu, obsłudze itp. wystawić po realnym pobycie w Hotelu.

    Ludwik Szydłak - współwłaściciel hotelu

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Piotr

    Оценка 2.6

    Piotr

    Dodano: 2019-09-27 09:04

    To jest jakieś niespotykane oszustwo! Bon darmowy??? Koń by się uśmiał. Jak mogliśmy być tak naiwni. Zwykłe naciągactwo myślisz, że odliczą ci to po prostu od rachunku a i owszem ale rachunek jest absurdalnie wysoki i nieadekwatny do jakości. Ponadto obowiązkowe uczestnictwo w jakiś tragicznych pokazach na których proponują dajmy na to sprzęt agd (normalnie warty +- 2 tysiące) a oni przedstawiają wyjątkowo "atrakcyjną" cenę 150 złotych .... uwaga! razy 60! Chyba stać państwa na taki wydatek skoro stać was na pobyt w hotelu??? BEZCZELNOŚĆ I CHAMSTWO!

    • cena/jakość: 1/10
    • wyżywienie: 1/10
    • czystość: 3/10
    • obsługa: 1/10
    • udogodnienia: 2/10
    • wyposażenie: 2/10
    • lokalizacja: 8/10
    отъезд: w parze

    Развернуть описание Свернуть описание

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    2019-10-27 14:15

    Wystawianie opinii i ocena hotelu, bez pobytu w nim, wyczerpuje znamiona obrzydliwego hejtu.

    Jak uczciwie można wystawić jedynkę za wyżywienie, jeżeli nawet nie powąchało się oferowanych przez nas posiłków. Podobnie jest z pozostałymi składnikami oceny.

    Negatywna ocena hotelu, który realizuje bon pobytowy, na podstawie wrażeń z pokazu jakiś wyrobów jest nadużyciem do kwadratu.

    Czy gdyby ten bon rozdawano w tramwaju, a tramwaj by się spóźniał lub miał brudne siedzenia, to hotel byłby również temu winny.

    Zapraszam do Concordii i jestem pewien, że zasłużymy na bardzo dobrą opinię. Potwierdzają to dziesiątki wspaniałych wpisów w naszej Księdze Gości.

    Ludwik Szydłak - współwłaściciel hotelu

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Justyna

    Оценка 3

    Justyna

    Dodano: 2019-09-26 12:32

    "Darmowe" bony to bardzo droga sprawa. W hotelu odbywają się podejrzane spotkania, których celem jest naciągnięcie osób na sprzęt sprzedawany po wielokrotnie wyższych cenach. Zaletą jest okolica. Czystość hotelu pozostawia wiele do życzenia. Jakość jedzenia fatalna a ceny, które trzeba płacić absolutnie nie odpowiadają jakości. Nie rozumiem chciwości właścicieli. Czy renoma naprawdę jest tak mało warta?

    • cena/jakość: 2/10
    • wyżywienie: 2/10
    • czystość: 2/10
    • obsługa: 2/10
    • udogodnienia: 3/10
    • wyposażenie: 3/10
    • lokalizacja: 7/10
    отъезд: w parze

    Развернуть описание Свернуть описание

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    2019-10-27 14:04

    Trudno dyskutować z całkowicie mijającą się z prawdą i niesprawiedliwą opinią

    Treść Pani wpisu jednoznacznie wskazuje, iż nie była Pani w naszym hotelu, nie korzystała z naszej restauracji i nie widziała naszych pokoi .

    Nie prowadzimy i nie organizujemy w hotelu spotkań których przedmiotem byłaby sprzedaż towarów. Zajmujemy się jedynie świadczeniem typowych usług hotelowych. Nigdy nie zaobserwowałem także by podobne spotkania organizowali nasi goście.

    Otrzymała Pani za darmo bon pobytowy uprawniający do pobytu ze zniżkami od cen standardowych. Cena ze zniżką za pobyt z pełnym wyżywieniem w trzygwiazdkowym hotelu w pięknej górskiej okolicy, to nie jest objaw chciwości z naszej strony, a raczej dobra okazja i korzystna oferta dla kogoś, kto chce wypocząć w ładnym hotelu z dobrym wyżywieniem i w pięknych Karkonoszach.

    Ludwik Szydłak – współwłaściciel hotelu





    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Małgorzata

    Оценка 10

    Małgorzata

    Miejsce bardzo przytulne, spokojne, obsługa bardzo miła, posiłki przepyszne, okolica piękna;)
    Polecam bardzo serdecznie do odwiedzania hotelu Concordia;)

    • cena/jakość: 10/10
    • czystość: 10/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 10/10
    • wyposażenie: 10/10
    • lokalizacja: 10/10

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • KRZYSZTOF

    Оценка 9

    KRZYSZTOF

    Przyjemny hotel z dużą ilością atrakcji dla dzieci i dorosłych, na uwagę zasługuje bardzo dobre jedzenie w przystępnych cenach. Niestety serwis eholiday popełnił błąd i zamiast zarezerwować pokój dla trzech osób zarezerwował jednoosobowy apartament. Przez to na wariackich papierach dostaliśmy pokój, który wcześniej był salonem masażu. Przed wyjazdem w miejsce docelowe należy sprawdzać rezerwację kilkukrotnie.

    pozdrawiam Krzysiek z Gdańska

    • cena/jakość: 8/10
    • czystość: 9/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 10/10
    • wyposażenie: 8/10
    • lokalizacja: 9/10

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • waldemar

    Оценка 7.7

    waldemar

    Bardzo udany pobyt, pokój w którym mieszkaliśmy czysty choc na sufitach pajęczyny
    obsługa bardzo miła, jedzenie smaczne, choc na obiad musieliśmy czekac do godziny.
    Tak ogólnie to miejsce warte polecenia. Gdy będę w tamtych rejonach z pewnością tam powrócę.

    • cena/jakość: 7/10
    • czystość: 6/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 7/10
    • wyposażenie: 9/10
    • lokalizacja: 7/10

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Piotr

    Оценка 8.8

    Piotr

    Fantastyczny hotel, przemiła obsługa, dobre jedzenie, pięknie położony, świetna baza wypadowa. Cudownie spędzony czas, zdecydowanie jeszcze tu wrócimy :)

    • cena/jakość: 8/10
    • czystość: 9/10
    • obsługa: 9/10
    • udogodnienia: 8/10
    • wyposażenie: 9/10
    • lokalizacja: 10/10

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Оценка 9.7

    panelzbieta

    • cena/jakość: 10/10
    • wyżywienie: 9/10
    • czystość: 10/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 10/10
    • wyposażenie: 9/10
    • lokalizacja: 10/10

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Оценка 3.1

    pola

    • cena/jakość: 5/10
    • wyżywienie: 1/10
    • czystość: 1/10
    • obsługa: 1/10
    • udogodnienia: 3/10
    • wyposażenie: 5/10
    • lokalizacja: 6/10

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Оценка 10

    asia_ol

    • cena/jakość: 10/10
    • wyżywienie: 10/10
    • czystość: 10/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 10/10
    • wyposażenie: 10/10
    • lokalizacja: 10/10

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Оценка 9

    guesswho2

    • cena/jakość: 10/10
    • wyżywienie: 8/10
    • czystość: 10/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 9/10
    • wyposażenie: 8/10
    • lokalizacja: 8/10

    Развернуть описание Свернуть описание

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?