пансионат

Lazur 8.8 / 10

ul. Górnicza 23-25, Chłapowo, 84-120 Władysławowo

Odległość od centrum: 0.5 km

Serdecznie zapraszamy Państwa do spędzenia wczasów nad polskim morzem w miejscowości Chłapowo, w ośrodku wypoczynkowym Lazur. Chłapowo to wioska letniskowa o rybackim klimacie, która swój wypoczynkowy charakter zawdzięcza bliskości Morza Bałtyckiego oraz przepięknym krajobrazom Wąwozu Chłapowskiego - zwanego też „Rudnikiem” - należącego do Nadmorskiego Parku Krajobrazowego. Niewątpliwą zaletą Chłapowa są jego piaszczyste plaże z wysokim klifem oraz czystą wodą, świeże, bogate w leczniczy jod powietrze, dziewicza przyroda oraz - tak ważne podczas urlopu - cisza i spokój. Jednocześnie Chłapowo leży w bliskim sąsiedztwie z popularnymi miastami turystycznymi: Władysławowem, Jastrzębią Górą, Jastarnią, Helem czy Trójmiastem. Drogę powrotną z wakacji nad morzem można także urozmaicić zwiedzaniem Zamku Krzyżackiego w Malborku lub innych pomorskich atrakcji. Lazur to ośrodek wczasowy, w którym już od 2000 roku dokładamy wszelkich starań, aby umilić pobyt naszych Gości oraz sprawić, by z uśmiechem wspominali oni wakacje w Chłapowie. Dzieci (i nie tylko) do woli bawić się mogą na dużym, zielonym terenie z placem zabaw, boiskiem do siatkówki, miejscem na ognisko oraz altaną ogrodową z grillem. Ogrodzony teren oddalony od ruchliwych ulic jest gwarancją bezpieczeństwa wypoczynku naszych najmłodszych wczasowiczów, dla których wakacje to czas beztroski. Co najmniej raz w tygodniu staramy się również organizować wspólne gry, zabawy oraz imprezy integracyjne, co zaowocowało już zawarciem wielu wspaniałych przyjaźni. Nasi goście mogą bezpłatnie korzystać z sieci WI-FI dostępnej w obiekcie. W budynku mieści się także duża świetlica ze stołem do tenisa stołowego, piłkarzykami oraz telewizorem, w której spędzać można zarówno słoneczne, jak i deszczowe dni. To w niej odbywają się np. turnieje ping-pongowe. Służymy też oczywiście radą, gdyby zechcieli Państwo wybrać się na wycieczkę poza Chłapowo np. do Trójmiasta czy na Półwysep Helski. Zachęcamy też do spróbowania pysznej kuchni, która zaprasza na śniadania i obiadokolacje, oferując zdrowe i zróżnicowane dania, w szczególności świeże, bałtyckie ryby. Do dyspozycji Gości znajdują się też dwie w pełni wyposażone kuchnie. Na terenie ośrodka mieści się też oczywiście bezpłatny parking samochodowy. Jednak Lazur to przede wszystkim wspaniała rodzinna atmosfera, chwile spędzone wśród najbliższych, miejsce odległe od problemów codzienności i źródło niezapomnianych wrażeń do których będą Państwo wracać przez lata.
www.lazurchlapowo.pl lazurchlapowo.dobrynocleg.pl

• Pokój 4-osobowy Liczba usług: 1

от 180 / ночь

Pytania otwarte

Zadaj pytanie innym turystom lub właścicielowi obiektu.
Zapytaj o szczegóły oferty, informacje związane z lokalizacją lub okolicznymi atrakcjami.

Uwaga - chcesz zapytać o wolny termin? Chcesz zarezerwować nocleg?
Спросите о ночлеге

• карта 7.6
  • wyżywienie 9.8
Aleksandra

Byliśmy z partnerem na krótkim wypoczynku w czerwcu 2019. Wróciliśmy zakochani w Chłapowie i zachwyceni idealnym miejscem na spokojny wypoczynek przed sezonem. Wyobrażam sobie, że w sezonie to także bardzo d...

Mensch5
9.3

Spędziliśmy w Lazurze 5 dni i bardzo chętnie wrócilibyśmy w przyszłości. Obiekt oddalony jest od plaży jakieś 20 minut pieszo, jednak droga wiedzie wąwozem i przebycie jej to przyjemność, na plaży nie ma tłu...

urlopowiczka47
9.9

Bardzo polecam! Czuliśmy się jak w domu.Właściciele bardzo mili i pomocni we wszystkim.Dbali o dobre samopoczucie gości,organizowali imprezy integracyjne np.wieczorne ognisko,wspólna gra w siatkówkę.Jedzonko...

tkiler
9.4

Tygodniowy pobyt w "Lazurze" to zdecydowanie nasz najlepszy urlop w życiu :) Mimo, że pogoda nie dopisywała (przez 3 dni padał deszcz) spędziliśmy tam z rodziną na prawdę wspaniałe chwile :) Przede...

Kurs Specjalista
4.3

NIE POLECAM !!!! 1. DO MORZA DALEKO, 2. WYPOSAŻENIE KUCHNI KATASTROFA (KUCHNIA NA JEDEN POZIOM BUDYNKU TJ. 6 POKOI- BRAK NOŻY, SZKLANEK, KIELISZKÓW ITP.) 3. WYPOSAŻENIE POKOI - BRAK CZAJNIKÓW ELEKTRYC...

odpowiedź obiektu
12.09.2016r. godz. 14:24:16

Dzień dobry Panu Bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii na temat naszego obiektu i naszej pracy. W odpowiedzi pozwolę sobie odnieść się do postawionych zarzutów: 1. DO MORZA DALEKO; Informację o odległości do plaży (dwadzieścia minut pieszo) uzyskaliście Państwo podczas rozmowy telefonicznej, każdemu potencjalnemu gościowi ją przekazujemy i mimo to zarezerwowaliście pokoje. Zatem trudno mieć o to pretensje. 2. WYPOSAŻENIE KUCHNI KATASTROFA (KUCHNIA NA JEDEN POZIOM BUDYNKU TJ. 6 POKOI- BRAK NOŻY, SZKLANEK, KIELISZKÓW ITP.); Na pięć pokoi, apartament ma własne wyposażenie, łącznie z lodówką i czajnikiem, kuchnia wyposażona w około 40 szklanek lub kubków, po około 30 noży , widelców, łyżek i łyżeczek. Nasza pracownica, która codziennie sprawdzała kuchnie dla wczasowiczów sygnalizowała, że regularnie znikają sztućce i inne naczynia, a ja kilkakrotnie na początku sierpnia znajdowałem talerze i sztućce w śmietniku (niestety co dwa dni muszę zajrzeć również tam). 3. WYPOSAŻENIE POKOI - BRAK CZAJNIKÓW ELEKTRYCZNYCH W POKOJACH (PODCZAS ŚNIADAŃ TRZEBA BYŁO CZEKAĆ NA CZAJNIK, KTÓRY KRĄŻYŁ PO 6 POKOJACH), BRAK LODÓWEK W POKOJACH, PARAWANY ZNISZCZONE, POCEROWANE, ZEPSUTA ŻALUZJA W MOIM POKOJU; Informujemy naszych wczasowiczów, że nie posiadamy czajników w pokojach lecz w udostępnionych kuchniach. Z pięciu pokoi, dla których przygotowana jest kuchnia trzy zajmowaliście Państwo. Lodówka jest również dostępna we wspomnianej kuchni. Uważam, że wyposażenie pokoi jest adekwatne do ceny za ich wynajem i nie musimy się tego wstydzić. Co roku wymieniamy około 5-6 parawanów na nowe, a stare „reanimujemy” i pozostawiamy dla osób chcących mieć więcej niż jeden. Żaluzje w pokojach na parterze rzeczywiście mają już swoje lata. Miały być wymienione na wiosnę ale niestety nie zdążyliśmy. 4. WI-FI - NIEDOSTĘPNE W JEDNEJ CZĘŚCI BUDYNKU, AKURAT W MOJEJ:( (GDY ZGŁASZALIŚMY TO WŁAŚCICIELOWI TO NIC Z TYM NIE ZROBIŁ); Przepraszam Pana bardzo, ale kiedy mi Pan to zgłosił chciałem udostępnić własny router, ale Pan powiedział, „że nie ma problemu i chętnie posiedzi Pan z komputerem w świetlicy”. Tak też było, bo często tam Pana widziałem. 5. JEDYNY PLUS TO BARDZO DOBRE, DOMOWE OBIADY, KTÓRE PRZYGOTOWUJE WŁAŚCICIELKA; Bardzo dziękuję za tak miłą opinię 6. OBIEKT TYPOWO PRZYSTOSOWANY DLA KOLONII, DUŻYCH GRUP ZORGANIZOWANYCH; Przyjmujemy zarówno grupy młodzieży, dorosłych, a także kolonie. Nie zrezygnowaliśmy i nie zrezygnujemy z gości indywidualnych, bo bardzo sobie cenimy kontakt z nimi i jest dla nas wspaniałą zapłatą za naszą pracę coroczny powrót wielu z nich. Z poważaniem, Andrzej Kila.