вилла

"Willa Anna Nad Porońcem" 9 / 10

ul. Tatrzańska 56, 34-520 Poronin

Odległość od centrum: 1.3 km

Zapraszamy do naszego domu położonego w Poroninie u podnóża malowniczego wzgórza "Galicowej Grapy", miejsca atrakcyjnego turystycznie o każdej porze roku. Willa Anna posiada doskonałą lokalizację, położona jest w spokojnej okolicy a zarazem bardzo blisko od Zakopanego 5 km i Bukowiny Tatrzańskiej 5 km. Dogodne umiejscowienie sprawia, że zarówno latem, jak i zimą Turyści znajdują u nas wiele atrakcji. W niedalekiej odległości znajdują się: * przystanek minibus 150 m, PKS 150 m, PKP 1,5 km * sklep spożywczy 150 m * karczma regionalna "u Bacy" 400 m * Kościół, poczta, pizzeria ok 1 km * Baseny Termalne Bukowina Tatrzańska 5 km, Białka Tatrzańska 10 km * Aquapark Zakopane 6 km * wyciąg narciarski u Gruloka 500 m, Stacja narciarska Suche 3 km, Harenda 3 km * rzeka Poroniec 100 m, las 500 m Dla osób posiadających laptopy możemy zaproponować darmowy dostęp do Internetu. Proponujemy pokoje urządzone w stylu góralskim z łazienkami, lodówkami, TV, niektóre pokoje z balkonami. Na posiłki zapraszamy do stylowej jadalni. Do Państwa dyspozycji jest sala dyskotekowa, kominkowa, sala telewizyjna z TV-SAT, ping-pong, piłkarzyki, grill z altanką oraz bezpłatny parking. Dla dzieci mamy nowy plac zabaw z domkiem i ścianką wspinaczkową, piaskownicą, huśtawki, zjeżdżalnie, trampolinę. Na Państwa życzenie organizujemy: * wycieczki w Tatry - pod opieką przewodnika tatrzańskiego * latem wycieczki na Słowację * zielone kuligi połączone z ogniskiem i pieczeniem kiełbasy * przejażdżki konne * biesiady przy muzyce góralskiej, dyskoteki * wynajem mini- busów Serdecznie zapraszamy!
www.nadporoncem.eu

• Pokój 4-osobowy Liczba usług: 1

от 120 / ночь

Pytania otwarte

Zadaj pytanie innym turystom lub właścicielowi obiektu.
Zapytaj o szczegóły oferty, informacje związane z lokalizacją lub okolicznymi atrakcjami.

Uwaga - chcesz zapytać o wolny termin? Chcesz zarezerwować nocleg?
Спросите о ночлеге

• карта 9
  • wyżywienie 8.6
Kuba Tumidaje

Święta Bożego Narodzenia spędziliśmy w Annie. Niezwykłe miejsce gdzie panuje przede wszystkim cudowna atmosfera. do tego śliczne, przytulne góralskie pokoje i wyśmienite jedzenie, dużo smacznie. Pomocna i za...

andy

• карта 9
  • wyżywienie 10
Ania Kowalska

Pokoje bardzo ładne, czyste. Cieplutko, bardzo miła obsługa. Niestety jakość jedzenia pozostawia wiele do życzenia (nie chodzi tu o wygórowane smaki np. szynka, ser 2 rodzaje w kółko przez 7 dni pobytu, 4 pl...

odpowiedź obiektu
05.01.2015r. godz. 21:31:59

Witam serdecznie Pani Aniu, wszyscy Goście dostają u nas jednakowe posiłki, czyżby wiec Pani na śniadania, bo o nich mowa nie dostawała oprócz wspomnianej jednej szynki i dwóch rodzajów sera chociażby kiełbasek na gorąco, jajecznicy, jaj w majonezie, galaretek drobiowych i sałatek z kurczakiem czy jarzynowej w ciągu tych 7 dni Państwa pobytu?Jeśli już mowa o szynce, to delikatnie podkreślę ze codziennie na półmiskach znajdowały się 4 rodzaje wędlin, dwa sera żółtego , twarożek lub ser biały. Oczywiście w samą Wigilie podane były śledzie robione na dwa sposoby oraz kilka rodzajów serów. ale proszę wybaczyć tradycji łamać nie będziemy nawet dla tak wyszukanych Gości jak Państwo. Jeśli chodzi o wizytę Mikołaja, faktycznie odwiedził nas w trakcie podawania karpia ale to był już 7 ciepły posiłek i jakoś innym Gościom to nie przeszkadzało, tym bardziej że Mikołaj rozdawał prezenty w tej samej sali w której jedliśmy kolacje Wigilijną. Jeśli pojawił się jakiś problem , należało nam to zgłosić, zawsze jesteśmy chętni do pomocy.No cóż, szkoda ze nie trafiliśmy w Państwa gust kulinarny, może Belvedere, Litwor albo inny hotel zaspokoi te gusta ale niestety za inna cenę.

Wiktoria Zawadzka

Byliśmy w okresie Świąt Bożego Narodzenia razem z pieskiem było bardzo rodzinnie i miło bardzo dobre posiłki , Wigillia utrzymana w tradycyjnym rodzinnym klimacie przy akompaniamencie kapeli góralskiej na 2 ...

benia

W Willi "Anna" razem z mężem witaliśmy Nowy Rok. Do Zakopanego przyjechaliśmy po raz pierwszy. Jesteśmy bardzo zadowoleni! Przede wszystkim ogromnie cieszymy się, że trafiliśmy do Pani Kasi, poniew...