агротуризм

Gospodarstwo Agroturystyczne "Pod Źródełkiem" 10 / 10

1A, Dołżyca, 38-607 Cisna
Gospodarstwo Agroturystyczne Pod Źródełkiem powstało, by umożliwić Państwu wypoczynek na łonie natury połączony z wieloma atrakcjami dostępnymi w naszym gospodarstwie. Nasz obiekt znajduje się w przepięknej miejscowości o nazwie Dołżyca przy tzw. DUŻEJ PĘTLI BIESZCZADZKIEJ w otoczeniu pięknych i malowniczych gór. Jest to turystyczna miejscowość wypoczynkowa w pobliżu Cisnej (“serce Bieszczad”) także jest to doskonała baza wypoczynkowa w wyższe partie Bieszczad. Oferujemy Państwu moc atrakcji. Escape room „Komnata Zagadek” jest idealną opcją na rodzinne spędzenie czasu połączone z wysiłkiem umysłowym. Dla najmłodszych atrakcji jest bez liku! Dla dzieci nasze gospodarstwo oferuje przejażdżki na koniach, kontakt ze zwierzętami wiejskimi (takimi jak krowy, konie, świnie, króliki oraz kury). Dla spragnionych ciepła prawdziwego ogniska informujemy, że na terenie naszej posesji znajduje się wiata grillowa z której można korzystać w dowolnym czasie. Boisko do siatkówki oraz plac zabaw stwarzają możliwość aktywnego spędzenia czasu oraz integracji z innymi wczasowiczami. Gospodarze w każdej chwili są gotowi odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania, a także są chętni pomóc opracować trasę wędrówek górskich. Gwarantujemy, że wakacje spędzone w Gospodarstwie Agroturystycznym Pod Źródełkiem będą cudowne i niezapomniane, a urok Bieszczad skłoni Państwa do powrotu! Gorąco Zapraszamy na wakacje, ferie, urlop, czy choćby na krótką chwile podczas któregoś z weekendów w Bieszczady a gwarantujemy, że zakochacie się Państwo w tym przepięknym i urokliwym południowym zakątku Polski. Zapraszamy Całorocznie! Nasza oferta to: -pokoje gościnne 2, 3 i 4 osobowe z łazienkami i TV -kącik zabaw dla dzieci -komnata zagadek (escape room) -nasze gospodarstwo oferuje pełne wyżywienie na miejscu (śniadania, obiadokolacje) -możliwość korzystania z oddzielnych w pełni wyposażonych aneksów kuchennych -miejsce na zorganizowanie grilla, miejsce na ognisko -ogrodzone miejsce parkingowe Zapraszamy całorocznie. Atrakcje okoliczne i na obiekcie: -Jazda konna -2 koniki huculskie -Bryczki, kuligi, rowery -Wycieczki połączone z obserwacją fauny i flory -Zbieranie runa leśnego -Niedaleko przebiegają szlaki turystyczne piesze i rowerowe -Plac zabaw dla dzieci -9 km. wyciąg narciarski w Kalnicy -Obok przepływa rzeczka gdzie można łowić pstrąga -45 km. do Ustrzyki Górne -18 km. do Wetliny -15 km. Polańczyk i zlokalizowane tam wypożyczalnie sprzętu pływającego Dołżyca 1 A, 38-...zobacz telefon Cisna Tel: 533...zobacz telefon Kom: 690...zobacz telefon
agroturystyka-bieszczady.pl/podzrodelkiem/

• Pokój 4-osobowy 2-poziomowy Liczba usług: 1

от 380 / ночь

Pytania otwarte

Zadaj pytanie innym turystom lub właścicielowi obiektu.
Zapytaj o szczegóły oferty, informacje związane z lokalizacją lub okolicznymi atrakcjami.

Uwaga - chcesz zapytać o wolny termin? Chcesz zarezerwować nocleg?
Спросите о ночлеге

• карта 10
  • wyżywienie 10
Monika Chromik

Gospodarstwo "Pod Źródełkiem" to był strzał w dziesiątkę. Pierwszy raz rodzinnie wybraliśmy się w Bieszczady i od razu trafiliśmy na najlepsze miejsce w sercu tych cudownych okolic. Umiejscowienie ośrodka ws...

Basia Rzepczyk

Wakacje w Bieszczadach nie mogły się obyć bez powrotu do jedynego w swoim rodzaju pensjonatu agroturystycznego „Pod Źródełkiem”, położonego w niezwykle urokliwej Dołżycy. Właściciele tego ośrodka nie mogli w...

matyss

Agroturystyka położona na wzgórzu, otoczonym piękną i malowniczą panoramą Bieszczad. Panoramą dającą kopa ku podróżą i eksploracji tego jakże wspaniałego regionu. Zmęczeni zgiełkiem miasta, pracy czy szkoły,...

mania0409

W Agroturystyce "Pod źródełkiem" spędziliśmy tydzień czasu w miesiącu sierpniu. Były to dla nas najlepsze wakacje ze wszystkich, które spędzaliśmy w różnych miejscach w poprzednich latach. Czysty ...

krzysztof

W Gospodarstwie „Pod Źródełkiem” byliśmy z dziećmi na tygodniowym pobycie wakacyjnym i jesteśmy BARDZO zadowoleni. Pensjonat położony jest w niezwykle malowniczym miejscu, wokół cisza i spokój. Do centrum wi...