Ekorozwój-Mazury Stowarzyszenie Gospodarstw Agroturystycznych-Tomasz Rymszewicz

Сдается: Стоимость: Количество: Структура:
Pokój 2-osobowy от 30 / человек 7 Посмотреть Спросите о ночлеге

Oписание

Gospodarstwo o powierzchni 30 ha położone jest poza wsią, specjalizuje się w hodowli bydła mięsnego, produkcji roślinnej i turystyce.
Na cele turystyczne przeznaczone jest część budynku mieszkalnego. Siedlisko jest obsadzone wieloma gatunkami drzew tworząc zwarty szpaler, położone pośrodku gospodarstwa a do najbliższych sąsiedzkich zabudowań mamy 1 kilometr.

O NAS

Zapraszamy do naszego gospodarstwa agroturystycznego w krainie Wielkich Jezior Mazurskich.
Nasze 30 hektarowe gospodarstwo to prawdziwa oaza spokoju , idealne miejsce na dłuższy wypoczynek dla rodzin z dziećmi. Poznać można u nas zwyczaje zwierząt, odbywać wycieczki piesze i rowerowe po okolicy, łowić ryby czy korzystać z bogactwa grzybowych lasów. Proponujemy Państwu zdrową żywność własnego gospodarstwa : wędliny, drób, owoce, warzywa. Specjalnością naszej kuchni są pierogi, smalec domowy, rosół, wiejski z domowym makaronem oraz samodzielnie wypiekany chleb. Nasz dom oferuje 16 miejsc noclegowych w pokojach 2-wu i 4-ro osobowych ( w pokojach TV) , w tym pokój 4-osobowy na parterze z łazienką przystosowaną dla osób niepełno sprawnych a także kuchnia z pełnym wyposażeniem. W odległości 1 kilometra znajduje się jezioro Mamry z kąpieliskiem i pomostem . Gospodarstwo położone jest 4 km od Węgorzewa miasta słynącego z zamku krzyżackiego.
Przyjmujemy

Możliwość obejrzenia krótkiego filmiku z prezentacją obiektu na stronie:

OFERTA

- 2 pokoje czteroosobowe przejściowe z łazienką w pokoju
- 1 pokój dwu osobowy z łazienką w pokoju
- 2 pokoje dwu osobowe z łazienką na korytarzu – łazienka tylko do tych pokoi
- 1 pokój czteroosobowy na parterze - łazienka na korytarzu przystosowana do potrzeb osób niepełno sprawnych

Do dyspozycji gości w cenie pobytu:
- rowery 5 szt.
- boisko do piłki siatkowej
- boisko do badmintona
- boisko do koszykówki
- parking
- grill
- miejsce do rozpalania ogniska
- sprzęt ogrodowy
- plac zabaw dla dzieci

Za odpłatnością
- rowery 5 szt. – 5 zł doba /sztuka

CENY
Nocleg:
-pokój z łazienką 35 zł/osoba / doba
-pokój z łazienka na korytarzu 30 zł / osoba / doba

Wyżywienie: możliwość zamówienia dań wegetariańskich
- śniadanie 13zł
- obiad 17 zł
- kolacja 15 zł
- obiadokolacja 22 zł

Możliwość zorganizowania imprez okolicznościowych.
Dla grup zorganizowanych powyżej 10 osób upusty cenowe.
Możliwość zakwaterowania do 20 osób.

Po sezonie upusty cenowe – od 1 wrzesień do 31 maj za wyjątkiem świąt i długich weekendów.

ATRAKCJE:

- baza nurkowa w sąsiedztwie – organizacja kursów
- Twierdza Boyen

87 ...zobacz telefon
e-mail : rymek_@op.pl

MPR - Miejsce Przyjazne Rowerzystom
Z przyjemnością informujemy, że nasz obiekt posiada rekomendację MPR - Miejsca Przyjaznego Rowerzystom na Wschodnim Szlaku Rowerowym Green Velo.
Oznacza to, że przeszliśmy pozytywnie procedurę weryfikacji, przeprowadzoną przez audytorów szlaku Green Velo. Sprawdzani byliśmy pod kątem kryteriów "przyjazności dla rowerzystów", a w naszej ofercie znajdziecie usługi dedykowane turystom rowerowym.
Zapraszamy serdecznie do skorzystania z naszej oferty i jednocześnie do odwiedzenia Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo. Więcej o szlaku przeczytać można na stronie internetowej www.greenvelo.pl
www.rymszewicz.agroturystyka.pl:
www.rymszewicz.agroturystyka.pl

Oбъект в базе с: 2009-04-27

• Заезд/отъезд: от 14:00 до 10:00
  • В распоряжении гостей: Барбекю, Место для костра, Прокат рекреационного снаряжения, Udogodnienia – prasowanie/pranie (Гладильная доска / утюг в свободном доступе, Возможность заказа стирки, возможность заказать услугу глажки)
  • Удобства: Удобства для инвалидов
  • Интернет: Интернет
  • Для гостей с животными: Приём домашних животных
  • Варианты Питание: варианты Питание (Завтрак, Обед, Ужин, Полдник, Вечерние закуски)
  • Для семей с детьми: Удобства для семей с детьми (Игровая площадка для детей [Песочница, Качели, Съезд, Трамплин])

Отзывы и рейтинги туристов Dodaj opinie Посмотреть все отзывы

Последние обзоры

• Maciej Orszulak

Оценка 9.7

Maciej Orszulak

Pokoje z łazienkami czyste i schludne z widokiem na ogród. Łazienki duże czyste ale bez luksusu. Część wspólną to kuchnia jadalnia i salon z TV wyposażone we wszystko co jest potrzebne. Polecam wykupienie jedzenia u gospodyni. Rewelacja. Dużo i smacznie. Gospodarstwo z klimatem. Jest stolik na zewnątrz, miejsce na ognisko, ogród, lasek, mały staw-bajoro. Wieczorem jest bardzo klimatycznie. Atutem jest fakt ze gospodarstwo nie ma sasiadow ale do Węgorzewa jest około 4-5km. Budynek mieszkalny i jeden budynek gospodarczy po remoncie. Piękne widoki. Jest ogrzewanie w pokojach co jest ważne wiosna i jesienią. Polecam miłośnikom wsi i dla rowerzystow. Można schować rowery pod dachem.

• cena/jakość: 10/10
    • lokalizacja: 10/10

• Оценка 1.3

ida

Odradzam pobyt w gospodarstwie Zacisze. Przede wszystkim nie jest to agroturystyka, ale hotel robotniczy, o czym właściciele powinni wcześniej informować. Mieliśmy pokój dla pary ściana w ścianę z kuchnią, w której od 18:00 do 22:00 oraz od 4:30 do 6:30 rezydowało w porywach 10-ciu panów, rozebranych od pasa w górę, pijących piwo, palących papierosy (mimo zakazu), przeklinających, grzebiących w naszym jedzeniu oraz oglądających włączony głośno telewizor. Po jednym takim dniu poprosiliśmy o zmianę pokoju na jakiś na parterze, licząc, że będzie tam ciszej i spokojniej. W pierwszej chwili gospodyni zgodziła się, ale już wieczorem powiedziała, że jednak nie zamieni nam pokoju, gdyż... przyjeżdżają do niego kolejni robotnicy! Zaproponowała też, że w razie naszej rezygnacji, odda nam pieniądze za niewykorzystany nocleg. Następnego dnia rano udało nam się, po długich poszukiwaniach, znaleźć inny nocleg w okolicy, o czym od razu poinformowaliśmy gospodynię. I wtedy się zaczęło – nie dość, że miała pretensje, że musi nam oddać pieniądze, to wypominała nam, że nikt nigdy nie miał problemu z robotnikami (którzy ponoć są tam regularnie!), kazała nam opuścić dom w ciągu 15 minut oraz zjadliwym tonem życzyła „udanego pobytu na Mazurach”. Rzeczywiście, szybko stamtąd wyjechaliśmy - razem z innymi gośćmi, którym wystarczyło 5 minut, aby zorientować się, że nie chcą zostawać w tym miejscu (my wytrzymaliśmy 3 dni i żałujemy, że aż tyle). Do tego należy dodać, że w gospodarstwie panuje nieporządek, jest brudno w domu (w każdym razie w części dla gości), a na podwórku stoją rozwalające się stodoły, że aż żal patrzeć. Sprzęt sportowy, który jest wymieniany w opisach, nie istnieje lub jest w bardzo marnym stanie. Do tego jest daleko do jeziora (około 0,5 h marszu). Miejsce, które znaleźliśmy potem, oferowało nieporównanie wyższy standard za nie dużo większe pieniądze i kąśliwe życzenia gospodyni, aby udał nam się wyjazd, zdecydowanie się sprawdziły. Jesteśmy bardzo zawiedzeni agroturystyką w Zaciszu – mamy kilkuletnie doświadczenie w odwiedzaniu tego typu miejsc i zawsze byliśmy zadowoleni. Natomiast tutaj nie dość, że warunki nie odpowiadały opisowi, to przede wszystkim rozczarowało nas zachowanie gospodyni, która ewidentnie nie wie, że klienta należy traktować z szacunkiem. Szczerze odradzam pobyt w tym miejscu!